Anketa o zadovoljstvu uporabnikov storitev Vodovod-kanalizacije

29.10.2015
V Vodovod-kanalizaciji si nenehno prizadevamo izboljšati raven izvajanja naših storitev. Zato smo pripravili anketo, s pomočjo katere želimo proučiti zadovoljstvo uporabnikov s storitvami oskrbe s pitno vodo ter odvajanja in čiščenja odpadne vode. Na osnovi rezultatov ankete bomo izdelali predloge za izboljšave za učinkovito in kakovostno opravljanje naših dejavnosti. Vaši odgovori so za nas zelo pomembni, zato vas vljudno prosimo za nekaj minut vašega dragocenega časa. Za sodelovanje se vam najlepše zahvaljujemo!
w-gallery2widget_gallery2_insert_images

 URADNE URE

  • IZDAJA SOGLASIJ IN DOVOLJENJ:
    PON in SRE: 8.00–10.00 in 11.00–14.00
  • NOVI KOMUNALNI PRIKLJUČKI:
    PON–ČET: 8.00–10.00 in 11.00–14.00
    PET: 8.00–10.00 in 11.00–13.00
  • SPREMEMBE, REKLAMACIJE IN IZTERJAVA:
    PON in SRE: 8.00–10.00 in 11.00–14.00
    PET: 8.00–10.00 in 11.00–13.00

 KONTAKT

  • TELEFON: +386 (3) 42 50 300
    FAX: +386 (3) 42 50 310
    E-POŠTA: info@vo-ka-celje.si
  • DEŽURNA SLUŽBA
    +386 (3) 42 50 318
  • SPOROČANJE STANJA VODOMERA
    080 13 80
  • REKLAMACIJE
    +386 (3) 42 50 300

 PIŠITE NAM