Pojasnilo motenj pri oskrbi s pitno vodo v ponedeljek, 3. decembra 2018

04.12.2018
V ponedeljek, 3. decembra, je naše podjetje Vodovod-kanalizacija izvajalo nujna vzdrževalna dela na primarnem omrežju, in sicer na vodohranu Škofja vas. Zaradi teh del je bil vodohran izključen iz obratovanja. Sama vzdrževalna del ne bi smela vplivati na delovanje vodovodnega omrežja, zato o tem naših uporabnikov nismo vnaprej obveščali.

Žal je okoli 12.30 ure prišlo do izpada elektro omrežja na Vodarni Frankolovo in s tem delovanja te vodarne. Normalno obratovanje vodarne smo uspeli vzpostaviti v poznih večernih urah. Posledice nedelovanja Vodarne Frankolovo in izključenosti vodohrana Škofja vas je imela za posledico pomanjkanje vode v vodovodnem sistemu Celje, kar se je odrazilo kot nizek tlak na više ležečih območjih, pri najviše ležečih objektih pa je prišlo do prekinitve dobave vode. Najbolj so posledice občutili na območju Ljubečne in Šmiklavža.
Naše ekipe na terenu so se trudile vzpostaviti normalno stanje v omrežju. Izven rednega delovnega časa (po 15. uri) je za telefonske klice na razpolago operater v našem dispečerskem centru, ki pa zaradi obilice telefonskih klicev vseh ni mogel sprejeti vseh.

Za nevšečnosti in motnje v oskrbi s pitno vodo se vam iskreno opravičujemo in prosimo za razumevanje.

 URADNE URE

  • IZDAJA SOGLASIJ IN DOVOLJENJ:
    PON in SRE: 8.00–10.00 in 11.00–14.00
  • NOVI KOMUNALNI PRIKLJUČKI:
    PON–ČET: 8.00–10.00 in 11.00–14.00
    PET: 8.00–10.00 in 11.00–13.00
  • SPREMEMBE, REKLAMACIJE IN IZTERJAVA:
    PON in SRE: 8.00–10.00 in 11.00–14.00
    PET: 8.00–10.00 in 11.00–13.00

 KONTAKT

  • TELEFON: +386 (3) 42 50 300
    FAX: +386 (3) 42 50 310
    E-POŠTA: info@vo-ka-celje.si
  • DEŽURNA SLUŽBA
    +386 (3) 42 50 318
  • SPOROČANJE STANJA VODOMERA
    080 13 80
  • REKLAMACIJE
    +386 (3) 42 50 300

 PIŠITE NAM