Pošljete lahko zahtevek v pisni obliki ali pa se osebno oglasite na sedežu našega podjetja.

Predložiti je potrebno:

  • verodostojno listino (kupoprodajno pogodbo, darilno pogodbo, sklep o dedovanju, zemljiškoknjižni izpisek, najemno pogodbo),
  • potrdilo o stalnem prebivališču (v primeru spremembe naslova),
  • davčno številko in
  • stanje vodomera.

 

Z novim uporabnikom bomo sklenili pogodbo o dobavi, odjemu in plačilu vode.

 

Pozor: Uporabnik lahko prenese priključek na drugo pravno ali fizično osebo pod pogojem, da ni odprtih terjatev na priključku, ki je predmet prenosa. 

Uradne ure

  • PON in SRE: 8.00–10.00 in 11.00–14.00

  • PET: 8.00-10.00 in 11.00-13.00

Telefonska številka v času uradnih ur

Uporabniki  lahko javijo stanje vodomera na enega izmed spodaj navedenih načinov. Podatki, ki jih pri sporočanju potrebujete, so: priimek in ime, naslov priključka, številka odjemnega mesta (OM) in stanje števca.

 

Na vaš elektronski naslov lahko prejemate e-obliko računa storitve (format PDF) namesto papirnate oblike po navadni pošti. 

Če imate plačilo urejeno preko direktne obremenitve (nekdanjih trajnikov), potem morate:

  1. Izpolniti obrazec Vloga za izdajo e-oblike računa in
  2. Podpisan obrazec pošljite na naš naslov: Vodovod-kanalizacija, Lava 2a, 3000 Celje.

E-račun

Na prejemanje računa v elektronsko banko se lahko prijavite odjemalci podjetja Vodovod-kanalizacija Celje, ki ste komitenti banke s podporo storitve e-računov in ste hkrati uporabnik spletne oziroma elektronske banke.

S prijavo na e-račun v spletni banki ne boste več prejemali računov v papirni obliki, seveda pa se lahko v primeru potrebe računa v priponki PDF iz spletne banke še vedno izpišete. Takšen prejeti račun lahko poravnate hitro in udobno z enim klikom – brez prepisovanja številk in referenc. Arhiv spletne banke vam omogoča enostaven pregled nad že poravnanimi računi in stroški. Papirne evidence so tako odveč.

E-račun je izdan v obliki elektronsko podpisanih datotek v obliki XML, ki je namenjena za nadaljnjo računalniško obdelavo (primerno za podjetja) in obliki PDF, namenjeni za vpogled ali v primeru potrebe za izpis računa.

Kako se lahko prijavim na prejemanje e-računa v spletno banko?

Prijava je možna elektronsko, preko vaše spletne banke. Za prijavo poleg osebnih podatkov potrebujete še trinajstmestno sklicno številko, ki jo najdete na levi strani UPN položnice (referenca prejemnika).

slika poloznice

Če ne uporabljate spletne banke, a želite kljub temu odpraviti skrbi in delo z vsakomesečnim plačevanjem računov, si lahko plačilo naših računov uredite preko sistema direktne bremenitve – trajnika.

VLOGA ZA DIREKTNO BREMENITEV SEPA

Porabo si lahko ogledate v portalu Komunala-info.

Kako se prijavim v portal Komunala-info?  

  1. Za prijavo v portal Komunala info najprej izberete ponudnika in nato kliknite prva prijava.
  2. Sledite navodilu čarovnika in prepišite zahtevane podatke s položnice storitev.
  • Vpogled v podatke izdanih računov
  • Vpogled v stanje obveznosti in o plačilih
  • Vpogled v zgodovino odčitkov
  • Naročanje na elektronsko obliko računa
  • Javljanje stanja vodomerov
  • Javljanje števila oseb in delilnih razmerij v večstanovanjskih objektih (samo za upravnike)

Komunalno infrastrukturo javnega podjetja Vodovod-kanalizacija najdete na spletni strani iobčina: http://gis.iobcina.si/gisapp/. Gre za priročen prostorski prikaz številnih podatkov, med drugim je tudi prikazano:

  • vodovodno omrežje po materialu in po dimenziji
  • kanalizacijsko omrežje
  • hidranti

Obveznosti s položnice lahko poravnate brez provizije na:

MESTNI BLAGAJNI Mestne občine Celje, Trg celjskih knezov 9 (vhod z Ljubljanske)

 

Delovni čas:

  • ponedeljek, torek, četrtek: od 8.00 do 11.00 in od 12.30 do 14.30
  • sreda: od 8.00 do 11.00 in od 12.30 do 16.30
  • petek: od 8.00 do 12.00

Predstavljamo vam nekaj načinov, kako si lahko olajšate mesečno plačevanje računov za storitve, ki jih prejmete od našega podjetja, torej javnega podjetja Vodovod-kanalizacija.

E-račun

V kolikor ste že uporabnik spletne banke, vam priporočamo, da se prijavite na prejemanje e-računa, ki enakovredno zamenjuje račun v papirni obliki. Na ta način boste prihranili čas in denar ter boste hkrati prijazni do okolja. Račun boste vsak mesec prejeli neposredno v elektronsko banko in ga poravnali z enim klikom, manjša bo možnost napak ročnega vnosa, v spletni banki pa si boste lahko vodili tudi pregleden arhiv prejetih in plačanih računov.

Na e-račun se prijavite hitro in preprosto v vaši spletni banki, v razdelku e-računi, potrebujete le sklic s številke zadnjega računa. 


Direktna bremenitev

Če ne uporabljate spletne banke, a želite kljub temu odpraviti skrbi in delo z vsakomesečnim plačevanjem računov, si lahko plačilo naših računov uredite preko sistema direktne bremenitve – trajnika.

Za odprtje trajnega naloga se oglasite poslovalnici NLB na Mariborski cesti v Celju in ne pozabite s sabo vzeti osebnega dokumenta in bančne kartice. Uredili vam bodo vse potrebno, vi pa boste v prihodnje morali biti pozorni le na to, da je bil odtegljaj na vnaprej dogovorjen datum v mesecu res izveden.

UPN-obrazec 

Če ste eden od tistih, ki še vedno vsak mesec poravnajo stroške storitev oskrbe s pitno vodo in odvajanje odpadne vode s klasičnim plačilnim nalogom, torej UPN-obrazcem, lahko to brez plačila provizije storite na Mestni blagajni Celje na Ljubljanski cesti (vhod z Ljubljanske ceste) – delovni čas: pon., tor., čet.: 8.-11. in 12.-14.30, sreda: 8.-11. in 12.-16.30 in pet.: 8.-12.30) ali pa na poštah in bankah.

Ne glede na to, za kak način plačila storitev se boste odločili, vas naprošamo, da upoštevate datum plačila, ki je naveden na računu, saj se boste s tem izognili nepotrebnim zamudnim obrestim in morebitnim stroškom postopka izterjave.

Comments are closed.

Close Search Window